Dag 19

I dag har dagen dreid seg mye om det som skjer i Japan. Mine tanker går til vennene mine der borte og til landet som jeg elsker høyt. Tenner et lys i kveld for alle som er rammet rundt om i verden av denne tragedien.

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Klarte det i dag og.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ja og det var litt herlig etter å ha vært uten et par dager.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Ja, men vanskelig å stilne tankene.

– Ligge på Shaktimatten i 20 min. Snart.

– Blogge om prosessen. Jupp.

– Ta vitaminene mine. Glemte dem nesten, men husket det heldigvis rundt et tiden i dag.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Nei, men vil gjerne som vanlig.

– Shopping. Nei.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei.

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): I dag har jeg vært kjempetrøtt og sovet masse på dagen. Veldig trøtt enda. Er også litt uggen. Magen min er veldig lite glad i alle soya produktene jeg har fått i meg i det siste. Må nok kutte ned litt på de ja.

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

