Dag 18

Arg. Forkjøla. Følte meg litt dårlig i morres, men dro på skolen fordet. Måtte rask innse at det var en veldig dårlig ide og dro hjem igjen i elleve tiden. Nå ligger jeg her med vonde bihuler, feber og et hodet som føles som det er blitt stappet fullt av bomull. Ikke glad nå!!!  Vanskelig å tenke. Vanskelig å gjøre noe som helst egentlig. Er ganske mange rundt meg som er syke for tiden så det er ikke så overraskende når jeg tenker meg om. Skylder på det, lite søvn og været. Det snør igjen……. blæh.

All denne sykdomsgreia hjelpe særs lite på prosessen også.

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Ja. Ikke så  mye jeg orker spise uansett. Går mest på varmt vann med ingefær og sitron i dag.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Nei.  Hjernen har lyst, men kroppen følger ikke med.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Prøvde, men sovna. Fikk  i allefall sove noe som jeg ikke har klart å gjøre mye av siden lørdag.

– Ligge på Shaktimatten i 20 min. Blir rett før leggetid.

– Blogge om prosessen. Jupp. Selv med bomullshode.

– Ta vitaminene mine. Ja, og nå må jeg skaffe meg noen c-vitaminer også tenker jeg.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Herregud som jeg gleder meg til jeg kan spille igjen. Går litt sånn smågal uten min vanlige stress relief.

– Shopping. Nope. Blakk uansett.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei. Bare sove i dag.

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Blæh…… forkjølet.

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

