Dag 17

Weeeeeeeeee. Nesten halvveis igjennom siste uke. Gleder meg litt nå til å bli ferdig med dette. Er så sinnsykt trøtt for tiden. Vil bare sove hele tiden. Savner å ikke måtte sjekke innholdsfortegnelsen på alt og planlegge dagene mine så nøye. Når skal jeg gjøre Yoga, når skal jeg meditere, hva skal jeg gjøre på så jeg ikke tenker så mye på dataspill. Skjønner du hva jeg mener? Nå skal jeg sove snart. Ha en god natt dere.

 

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Jupp. Savnet litt melkesjokolade i dag igjen. Har ikke tenkt på det på en stund, men det er jo typisk comfort food og jeg er veldig trøtt, deppa og stressa for tiden.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Jeg orket bare ikke i dag desverre.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Jupp. 🙂

– Ligge på Shaktimatten i 20 min. Jupp jupp.

– Blogge om prosessen. Ja, selv om det er litt kort igjen.

– Ta vitaminene mine. Så trøtt i morres jeg kom ikke på det en gang.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Nei. Nok for trøtt til det og når jeg tenker meg om. Hadde vært vanskelig å konsenterer seg.

– Shopping. Nei selv om jeg har vært med mamma på Kvadrat kjøpesenter i dag. Ble kun med vindusshopping for meg da.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nope nope.

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Som sagt trøtt. Fremdeles irritert på alt + deppa og stressa.

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

