Dag 15

Er så sinnsykt trøtt i dag fordi jeg fikk absolutt i sove natt til i dag. Vet ikke om det er en ettereffekt av reikien, men jeg var veldig urolig hele natten og klarte ikke slappe av. Derfor blir det en veldig kort oppdatering i dag. Får ta det igjen i morra.

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Ja.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ja.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Ja.

– Ligge på Shaktimatten i 20 min. Ja.

– Blogge om prosessen. Ja.

– Ta vitaminene mine. Ja.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Nei.

– Shopping. Nei.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei.

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Trøøøøøøøøtt!

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

