Dag 13

Det er endelig lørdag og i dag har vi flyttefest her i leiligheten til ære for en felles venninne som skal flytte hjem til Finland. Dagens spørsmål blir jo naturligvis da dette: er det noen endring i alkohol toleransen min etter all denne renselsen av kroppen. Ingen melkeprodukter, egg eller noe som helst fra dyr. Mye mindre sukker enn jeg er vant med og mye mindre hvete. Noen effekt må det jo ha eller?

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

(Feste! ^_^)

– Være veganer. Jupp jupp.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ble bare 25 min desverre. Dagen gikk så kjempefort og plutselig va det tid for fest.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Yep.

– Ligge på Shaktimatten I 20 min. Blir før leggetid som vanlig. Vist jeg ikke er for full.

– Blogge om prosessen. Gjør det nå før festen tar av.

– Ta vitaminene mine. Faen. Glemt det. Gjør det nå.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Travel dag. Nesten ikke tenkt på det en gang, men bare nesten.

– Shopping. Nei.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei her og. 

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): I dag har jeg vært fælt irritabel. Jeg har lyst til å krangle med alle. Det er akkurat som noe som ligger å irriterer under huden og det driver å gjør meg gal. Håper det går over til i morra eventulet etter et par drinker.

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

