Dag 12

Er så trøtt jeg orker nesten ikke blogge, men det må til.

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Jupp. Blir lettere  hver dag.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. I dag startet jeg yogaen med en god oppvarming først og det hjalp sinnsykt masse på fokuset og utbytte jeg fikk av yogaen. Kroppen ble liksom mer forberedt til det hele tror jeg.  Var veldig herlig.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Yup. Ble dusj meditasjon etter yogaen.

– Ligge på Shaktimatten I 20 min. Gjør det rett før leggetid.

– Blogge om prosessen. Yes.

– Ta vitaminene mine. Ja! 😀

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Nei. Men har sinnsykt lyst som vanlig.

– Shopping. Nope, men har begynt å lage meg en ønskelsite over ting jeg gjerne vil kjøpe når jeg kan shoppe igjen. Farlige greier. Blir spennende å sse hvordan det går.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei. Gleder meg litt til å kunne gjøre det igjen. Er så koselig å  ta en kopp te med venner i ny og ne.

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): De siste dagene har smakssansene mine blitt så mye sterkere og luktesansen med. I matbutikken går jeg store omveier for å unngå kjøttdisken fordi det lukter så vondt for tiden. Er kjemperart.  Er fremdeles trøtt og sliten om dagen. Skal bli kjempeherlig med helg.

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

