Dag 11

I dag har vi hatt visning av performance prosjektene våres på skolen.  Jeg viste fram bloggen og svarte på litt spørsmål om denne prosessen. Fikk noen fine kommentarer på den. 🙂 En del spurte hva som har vært det vanskeligste så langt og det har vært uten tvil det å ikke spille på dataen. Merker jeg tenker mer enn ventet på det å spille og ser frem til å kunne spille litt igjen. Samtidig gruer jeg meg litt og, for tenk vist jeg faller tilbake til gamle (dårlige) vaner. :/ Vi får se hva som skjer. Kommer nok til å oppdatere litt her på bloggen etter de 21 dagene er over og fortelle om hva som skjer med meg når  jeg begynner å leve normalt igjen.

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Kryss i boka.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Jupp. Med sånn fin ny Yoga krok så kan jeg jo ikke la være. Bilder nederst.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Også på den nye fine plassen. ^^

-Ligge på Shaktimatten i 20 min. Jupp jupp.

– Blogge om prosessen.  Har blogget litt hver dag nå. Ikke akkurat verdens beste blogger sånn ellers så jeg er veldig stolt av det.

– Ta vitaminene mine. Ja. Endelig tilbake på vitamintoget.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Nei, men har veldig lyst. Tror alle spørsmåla om  det i dag har gjort at jeg har tenkt litt ekstra mye på det.

– Shopping. Lyst her og, men ikke så mye.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei nei nei. 🙂

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv):

Ellers i dag har jeg vært trøtt og sliten og jeg har hatt så sinnsykt lyst på søtsaker. Heldigvis skulle det ikke litt mer enn pepsi til for å kurer det.

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

