Dag 9

Endelig sånn noenlunde i form igjen og skal tilbake på skolen i morra. Ikke helt tilbake på skjema igjen, men nærmer meg med stormskritt. I dag har jeg fått spist litt mer enn tørre kjeks og jeg kunne meditere igjen. Har også fått tegnet litt mer og lest meg opp på en del selvutviklings ting jeg kunne ønske å prøve i fremtiden feks. Drømme dagbok eller takknemelihets dagbok, healing osv. Vi får se.

Tips til dere som liker veganer sjokolade av merket Plamil. Mint sjokoladen deres koster 42kr hos en helsekost, men du kan få den hos en del dagligvarer som feks. ICA for bare 22kr. Nesten halve prisen. 🙂

 

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Jupp. Og med Plamil mint sjokolade er mine sjokocravings tatt hånd om. 😀

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ikke enda, Starter igjen i morra. Er mye bedre i dag, men kroppen hadde godt av en dags hvile til.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Jupp. 🙂 Rolig og fint.

Ligge på Shaktimatten om morningen. Tror jeg må skifte denne til kun «å ligge på Shaktimatten». Jeg gjør det nesten alltid utover dagen, men sjeldent om morningen. Tror jeg ble litt stressa av at jeg ble så svimmel av det i begynnelsen.

– Blogge om prosessen. Å ja da.

– Ta vitaminene mine. Begynner igjen i morra på de og. 🙂

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Ha vært så sykt flink synes jeg som ikke har spilt mens jeg har vært syk selv om fristelsen har dykket oppå i ny og ne. Ikke spilt I dag heller. Tror aldri jeg har gått så lang tid uten dataspill siden jeg oppdaget pcen. 😛

– Shopping. Nope.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Nei. Kunne ikke gått noe sted selv om jeg ville.

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Føler meg så mye bedre i dag. Fått tegnet masse. I dag har jeg også tenkt mye på masse eksistensielle spørsmål og ikke minst hva pokker jeg ønsker å gjøre med livet mitt. Har plutselig så sinnsykt lyst til å flytte ut i en hytte i skogen og leve i pakt med naturen eller noe sånt. Hadde sikkert ikke holdtiI lengden. Måtte I det minste vært en hytte med innlagt vann, strøm og internett.. 😛

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

