Spørsmål?

I dag hadde jeg tenkt å skrive litt om mine refleksjoner rundt uken i tillegg til den vanlige dags oppdateringen, men i natt ble jeg desverre syk med omgangssyken og siden har bøtta vært min faste følgesvenn og jeg orker ingenting. Så det blir full oppdatering i morra i stede. I mens tenkte jeg at jeg kunne spør om noen har noen spørsmål om/rundt prosjektet? Spør i vei om hva du vil så svarer jeg når jeg er blitt frisk igjen.

Ha en fin kveld. 🙂

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

