Dag 6

Herlig med lørdag. Fri fra skolen betyr bedre tid til å gjøre alle de planlagte tingene mine. Fremdeles i det kreative hjørnet og fornøyd med det. Bare synd jeg ikke er i helt god form.

 

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Veldig enkelt når man deler leilighet med en slik flink kokk som Kristin.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Bare i 15 min desverre. Er absolutt ikke god.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. + Ligge på Shaktimatten om morningen. Kombinerte disse to i dag og det funket kjempefint. Så fint at til og med katten min Kira ville være med. Hun hoppet opp og insisterte på å ligge opp på brystkassen min under hele prosessen. På et tidspunkt lå hun helt strekk ut med hodet presset opp under haka mi. Kjempesøt.

– Blogge om prosessen. Som vanlig.

– Ta vitaminene mine. Husket det enda en gang. Begynner å bli god på dette.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Ikke spilt i dag, men jeg har hatt kjempelyst. Det er vanligvis det jeg slapper av med i helgene. Har sett nesten en hel sesong av “Persons unknown” i stedet mens jeg har tegnet litt mere.

– Shopping. Har knapt vært utenfor huset i dag. Var en kvikktur på matbutikken bare.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Som ovenfor.

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Ikke helt i form i dag. Vondt i hodet, slapp og generelt dårlig, men trenger ikke være relatert til dette.

Ha en fin helg videre.

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

