Dag 5

I dag har jeg begynt å innse hvor mye tid jeg har vast vekk hver dag bare på dataspill. Plutselig nå har jeg masse tid til å gjøre ting som feks. tegne og tegne gjør jeg masse av for tiden. Koser meg til langt på kveld. 🙂

 

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Desverre hadde jeg et lite uhell på den fronten i dag. Var på besøk hos farmor som serverte meg varm tomatsuppe. Hun mente den var vegansk, men da jeg ble dårlig fant jeg posen og kikket bakpå. Var vist både fløtepulver og noe annet melkegreier i den. 😦 😦 Var ikke mye jeg fikk i meg, men surt allikevel.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ja og jeg har oppdaget noe nytt der. Yoga er enda mer gøy når man har i ørepropper. Gjør det enda lettere å fokusere på pusten for man hører den plutselig så godt.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Jupp. Prøvde uten noe guide cd eller dusj i dag. Ikke lett. Var vanskelig å stenge ute alle lyder rundt meg.

– Ligge på Shaktimatten om morningen. Yep.

– Blogge om prosessen.  Yep igjen.

– Ta vitaminene mine. 3 dager på rad nå. La oss se om jeg klarer 4.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Ja og endelig begynner jeg å bli litt vant til det. 🙂

– Shopping. Ikke kjøpt noe i dag. Ikke mat en gang.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Har kun spist hjemme og hos farmor.

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Hadde mye energi i begynnelsen av dagen, men dabbet av etter jeg ble dårlig av tomatsuppen. Har også hatt vondt i halsen i dag så jeg håper jeg ikke begynner å bli forkjølet. Vondt i hele kroppen etter yogaen, men det er som forventet. Ikke akkurat i god form når jeg begynte med dette.

Tegningen fra i går. Ikke helt ferdig med den enda. Beklager dårlig bildekvalitet. Må få meg et bedre kamera snart.

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

