Dag 4

Dag 4

Stress dag, men fin. Mye å gjøre, mye å tenke på. Har hatt fint besøk hele kvelden av min venninne Gro Mette, men har fått gjort det jeg skulle fordet. Fikk kastet mye skrot i huset takket være snille foreldre som kom med bil og tilhenger og hjalp meg.

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Jupp. Har helt dilla på tofupålegg som jeg får kjøpt på mat med mening i byen. I dag føltes det hele veldig lett ut selv om jeg ble veldig fristet av den herlige kaken vi (klassen) ble servert før i dag. Klarte heldigvis motstå.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ja, men måtte ta det litt rolig i dag og fokusere på bakkeøvelser for jeg skadet kneet mitt når jeg bar møbler før I dag. Nå er det vondt bare det å gå. 😦

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Etter yogaen tok en jeg en fin dusj hvor jeg satte meg på gulvet og mediterte mens vannet rant over meg. Herlig.

– Ligge på Shaktimatten om morningen. Ja. Endelig.

– Blogge om prosessen. ^_^

– Ta vitaminene mine. Husket det I dag og. 2 dager på rad. Nesten ny rekord.

 

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. I dag har jeg hatt det så travelt at jeg har ikke hatt tid til å tenke på det en gang.

– Shopping. Har vindushoppet masse, men ikke mer. 🙂

– Spise ute på cafe eller restaurant. Fin måte å spare penger på.

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Er fremdeles sliten, men har følt meg veldig kreativ i dag. Har hatt et stort behov for å tegne og male. Veldig gøy. Poster bilde av resultatet i morra.

1 kommentar

Filed under Art, Art school

One response to “Dag 4

  1. Samen

    Så flink du e! 🙂

Legg igjen en kommentar

