Dag 3

I dag har gått ganske greit. Ikke fullt så lyst på melkesjokolade I dag alle fall. :p Men det har vært vanskelig å få tid til alt så derfor er denne oppdateringen postet så sent. Lang skole dag pluss et besøk til en venninne tok meste av tiden I dag. Men programmet må gjennomføres for det. 🙂

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Jupp. I dag hadde jeg fin niste med på skolen med det gode tofupålegget jeg kjøpte I går, Når jeg kom hjem fikk jeg veldig fin middag av Kristin som jeg deler leilighet med. Rødbeteburger med hummus, hvitl;ksveganes og båt poteter. Kjempegodt. Bilde nederst.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Ikke før det nærmet seg ti på kvelden, men fikk det gjort.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Jupp. Samme som I går. Morten Eriksen guidet meditasjon. Flink den mannen.

– Ligge på Shaktimatten om morningen. Forsov meg så denne får vente til rett før sengetid som I går.

– Blogge om prosessen. Som du ser. 🙂

– Ta vitaminene mine. Jaaaa!

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Trist, men sant. Ikke spilt I dag heller.

– Shopping. Nope. Og nå er jeg ikke fullt så fristet lenger av alt som er. Nesten avslappende å ikke kunne handle noe annet enn mat.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Jeg har faktisk vært på kafè I dag, men bare I rundt 20 min og jeg hverken spiste eller drakk noe. Jeg holdt bare to gode venninner litt med selskap mens jeg ventet på bussen. Var kjempekos.

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): Føler meg litt stressa I dag, men tror det er den følelsen av mangel på tid som gjør det. Ikke så dårlig I form I dag. Vil fremdeles spille dataspill.

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar

