Dag 1

Jeg hadde egentlig planlagt å oppdatere bloggen mye tidligere i dag, men så mista jeg internett i flere timer plutselig. *grr* Ja, ja. Sånn er livet.

Min første dag i dette prosjektet gikk litt så om så. Begynte heller dårlig ettersom jeg tydeligvis overdosa litt på teen i går noe som resulterte i hjertebank og høy puls innen sengetid. Selvfølgelig var ikke det noe særlig bra startpunkt for en god nattesøvn så det tok meg mange timer å sovne. Når jeg endelig hadde sovna var det plutselig morgen igjen og klokka var halv sju. Trøtt og grinete stod jeg opp og hentet shaktimatten og slang den ned på senga før jeg følgte tett etter. Tok ikke lang tid før varmen bredte seg utover hele ryggen. Desverre hadde matten en annen effekt også. Innen det var på tide å avslutte og stå opp var jeg så svimmel jeg kunne knapt reise meg. Svimmelheten ble litt bedre etter hvert, men litt hang igjen store deler av dagen.

Etter matten var det frokost og stelletid. Mer stelletid egentlig. Er ikke helt et frokost menneske. Vanligvis går det i en kopp te og litt dataspilling før det er avgårde til skolen. Men i dag gikk jo ikke det. Svart te med melk og sukker var bytta ut med grønn te og ferskpresset juice. Dataspillingen var bytte ut med…..eh ja…viste egentlig ikke helt hva jeg skulle gjøre med all tiden. Var nok derfor det ble tid til å presse juice foresten når jeg tenker meg om.

Ellers så har jeg fått gjort alt på lista mi i dag. Yoga, meditasjon, ikke dataspill osv. Alt gikk stort sett bra, bortsett fra en gang der jeg glemte meg ut å begynte å spille kabal på mobilen mens jeg ventet på toget. Skal ikke skje igjen. Lover!

Sjekkliste

Ting jeg MÅ gjøre:

– Være veganer. Jupp. Done. Men vanskelig var det faktisk. Det er egg og melk i så sinnsykt mye greier. Til og med tofu! Irriterende.

– Minst en halvtime Yoga hver dag. Jupp gjort det og. Herlig.

– Minst 20 min. meditasjon hver dag. Dette var noe jeg gledet meg til å begynne med igjen, men gikk ikke helt etter planen. Jeg fikk meditert eller det vil si jeg gjorde et tappert forsøk, men det er så lenge siden sist nå at jeg hadde store problemer med å finne roen og fokuset. Drev hele tiden og tenket på alt mulig rart. Blant annet at jeg måtte få oppdatert denne bloggen. 😛 Håper det blir bedre etter hvert.

– Ligge på Shaktimatten om morningen. Jupp jupp. Håper på mindre svimmelhet i morra.

– Blogge om prosessen. Wohoo. Done. Er jeg ikke flink.

– Ta vitaminene mine. Ja jeg husket det og til og med. 😀

Ting jeg IKKE kan gjøre:

– Spille dataspill. Stort sett vært snill pike der bortsett fra den lille glippen med kabalen.

– Shopping. I dag har jeg kun shoppet mat.

– Spise ute på cafe eller restaurant. Denne var lett å holde. Litt blakk for tiden.

 

Reaksjoner så lang (fysiske, psykiske osv): JEG VIL HA MELKESJOKOLADE!!! Vil ha! Vil Ha! Tenker på det hele tiden. Det og dataspill. Vil spille MMVII.    Problemer? Hvem har problemer sa du? 😛

 

Det var første dag. Ha en strålende vakker natt alle sammen.

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Art, Art school

Legg igjen en kommentar